Mono Negre

12,80

Mono Negre 100% Monestrell: Vi negre, de color cirera amb tonalitats violàcies, amb capa alta. Elevada intensitat aromàtica a fruites vermelles amb lleugeres notes làctiques i torrefactes. Entrada en boca carnosa, tanins presents ben integrats que li donen estructura. Intensitat mitja en boca i bona acidesa.

• Celler – La Vinyeta.
  • DO – Empordà.
  • Varietat – Monestrell.
  • Clima – Mediterrani.
  • Vinyes – Pròpies situades a Mollet de Peralada.
  • Sòl – Argilós, Calcari.
  • Criança – 4 mesos en bótes de roure francès.

CELLER LA VINYETA

*lavinyeta és una petita explotació de vinya i olivera al mig de l’Empordà, a Mollet de Peralada. És una empresa jove, familiar, fruit de l’esforç i les il·lusions. L’origen d’aquest projecte es remunta al 2002 quan s’adquirí un parell de vinyes velles –d’edats compreses entre 50 i 75 anys– de Samsó i Garnatxa. A partir d’aquest moment es realitzaren noves plantacions fins a les 22 ha actuals. El projecte es consolidà el 2006 amb la construcció del celler i l’elaboració dels primers vins.

Col·laborem amb la Fundació Mona

Hem creat dos nous vins, anomenats els Monos* de La Vinyeta, per col·laborar amb la Fundació Mona en la conservació dels primats. Aquesta entitat es dedica a la custòdia i recuperació d’animals, fonamentalment ximpanzés i macacos. Es tracta de dos vins monovarietals de varietats recuperades a l’Empordà, el monestrell i la malvasia. Els dos vins s’il·lustren amb animals de la Fundació que a més donen el nom a l’anyada. Dues produccions petites però amb molta ànima.

Descobreix vins de petits cellers de Catalunya

Fes-te soci i rep a casa teva la nostra caixa amb 3 vins diferents cada mes

Pes 1,4 kg